WAT IS EEN ADO DEN HAAG-ACCOUNT?
Met een ADO Den Haag-account heb je één login voor de Online Ticketshop, de ADO Den Haag Webshop en Adodenhaag.nl. Na registratie blijf je ingelogd op deze verschillende digitale platformen. Bovendien kan je op één plek jouw gegevens beheren. Klik hier om een ADO Den Haag-account aan te maken.
WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN EEN ADO DEN HAAG-ACCOUNT
- Eén inlog! Maak eenmalig je account aan en je hebt, met dit account toegang tot alle digitale kanalen van ADO Den Haag (waaronder ticketing, de website, de webshop en in de toekomst de App)
- Gebruiksgemak! Herkenning van de digitale omgeving zodat het aankopen van kaarten in de toegang nog makkelijker wordt.
- Persoonlijker! Dankzij een beter registratiesysteem kunnen we jouw ADO Den Haag beleving in de toekomst nog persoonlijker maken.
- Zelf aanpassen! Je kunt straks zelf je persoonlijke gegevens en (nieuwsbrief)voorkeuren beheren en aanpassen.
- Toegang tot je kaarten! Jouw kaarten zijn automatisch gekoppeld en kun je altijd inzien vanuit je persoonlijke ADO Den Haag-omgeving.
HOE REGISTREER IK EEN ACCOUNT?
Je kunt een account aanmaken met behulp van social login of voer je eigen e-mail en wachtwoord in. Voor social login, klik op het Facebook of Google-pictogram op de registratiepagina. Afhankelijk van of bent aangemeld wordt je gevraagd om in te loggen en toestemming toe te staan. Als je al bent aangemeld, wordt jouw account automatisch aangemaakt met de e-mail voornaam en achternaam van je social account.
Als je jouw eigen e-mail en wachtwoord wilt opgeven, volg je de link naar ‘Registreren’ en voer je jouw gegevens in op de pagina. Bevestig je e-mail en wachtwoord in de opgegeven velden. Er wordt dan een e-mail verzonden met een veilige link om door te klikken en je e-mail te bevestigen. Klik op deze link, log vervolgens in met e-mail en wachtwoord, vul je voorkeuren en je nieuwe ADO Den Haag Account is klaar voor gebruik!
HOE KOPPEL IK MIJN BESTAANDE SEIZOEN- OF CLUBKAART
Volg onderstaande stappen om je registratie te koppelen aan je ADO Den Haag Seizoen of Clubkaart.
- Ga naar de ticketshop van ADO Den Haag
- Klik op inloggen rechtboven in beeld en log in (registratie van een ADO Den Haag-account is hiervoor vereist)
- Er wordt gevraagd of je een bestaande gebruiker bent of je account wil koppelen.
- Klik op de groene button ‘account koppelen’ om je ADO Den Haag account aan je ticketshop account te koppelen
FOUTCODE BIJ AANSCHAFFEN ADO DEN HAAG ACCOUNT LIDMAATSCHAP
Ziet u een foutcode in beeld bij het aanschaffen van een ADO Den Haag Account Lidmaatschap voor EUR 1,-? Dit betekent dan naar alle waarschijnlijkheid dat u eerder een clubkaart heeft gehad bij ADO Den Haag of dat u een Seizoen of Clubkaart heeft bij een andere club. Is dit laatste het geval dan is het helaas niet mogelijk om het ADO Den Haag Account aan te schaffen en vervolgens kaarten aan te kunnen kopen.
Indien u niet bij een andere club geregistreerd staat dan willen we u verzoeken dit specifiek bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. aan te geven onder vermelding van foutmelding ADO Den Haag Clubkaart. Wij zullen er in dat geval voor zorgen dat het lidmaatschap alsnog toegevoegd kan worden.
MIJN GEGEVENS ZIJN TOCH AL BEKEND, WAAROM MOET IK DEZE OPNIEUW INVULLEN?
Om gebruik te kunnen maken van de voordelen zoals hierboven benoemd. Er is een nieuwe omgeving ontwikkelt waarbij het van belang is dat iedereen zich (nogmaals) eenmalig registreert. Bestaande producten (Seizoen-, Clubkaarten en ADO Kids lidmaatschappen worden automatisch gekoppeld aan je (nieuwe) persoonlijke account.
EMAILADRES
Seizoen en Clubkaarthouders hoeven, indien zij met hetzelfde emailadres inloggen, niet actief te koppelen. Ben je helaas niet ingelogd met het mailadres wat bij ons reeds bekend is dan willen we vragen om dat te doen zodat je jouw Seizoen en Clubkaart kunt inzien. Wanneer deze koppeling heeft plaatsgevonden kan je vervolgens zelf gemakkelijk je emailadres wijzigen.
IDENTIFICATIE VIA IDIN
Clubkaarthouders en supporters die een kaart willen aanschaffen dienen voordat zij een kaart kunnen aanschaffen het profiel te identificeren.
- Klik binnen de ticketing omgeving op je naam rechtsboven in beeld.
- Klik op identificatie
- Doorloop de flow en log in bij je bank.
- Wanneer dit is afgerond is jouw identificatie voltooid.
IDENTIFICATIE VOOR KINDEREN
Heb je geen eigen bankrekening dan kun je, op vertoon van jouw Paspoort of ID kaart, in de Fanstore of voor een wedstrijd aan de Stadionkassa éénmalig jouw account verifieren. Wel is het van belang dat je de eerste stappen hebt doorlopen (tot identificatie).
Ben je onder de 18 en heb je een eigen bankrekening (op jouw naam) dan kun je overigens via IDIN de online verificatie doorlopen.
WAAROM MOET IK EEN IDIN IDENTIFICATIE UITVOEREN?
Middels iDIN kan een check worden gedaan of de gegevens die u heeft ingevuld bij het aanmaken van een ADO Den Haag-account overeenkomen met de gegevens van uw bank. Via deze weg kan ADO Den Haag geregistreerde kaartverkoop op naam toepassen en aan de gestelden voorwaarden voor ticketverkoop voldoen. De gegevens die gecheckt worden zijn uw naam in combinatie met uw geboortedatum. ADO Den Haag heeft verder geen toegang tot deze gegevens en krijgt enkel teruggekoppeld of de naam en geboortedatum overeenkomen.
iDIN verificatie werkt niet
Lukt het onverhoopt niet om je IDIN verificatie af te ronden dan kan dit een aantal oorzaken hebben namelijk:
- En/of rekening: Een en/of rekening kan ervoor zorgen dat het systeem je naam niet herkend en kan verifieren. De naam opgegeven bij registratie moet overeenkomen met de naam geregistreerd bij de bank.
- Getrouwde naam gebruikt: Ook hiervoor geldt dat de naam voor verificatie één op één overeen moet komen.
- Tussenvoegsels: Voor tussenvoegsels bij de achternaam geldt dat je deze niet in dezelfde kolom als de achternaam plaatst. Plaats een tussenvoegsel bij registratie in de daarvoor bestemde kolom (tussenvoegsel).
- Spaties in de naam: Mogelijk heb je (per ongeluk) een spatie toegevoegd bij je naam. Hierdoor kan mogelijk een foutmelding optreden.
- Geboortedatum: Tot slot kan het zijn dat u een andere geboortedatum heeft gebruikt. Let op! De combinatie tussen naam en geboortedatum dient exact overeen te komen.
Lukt het onverhoopt niet de IDIN te voltooien? Neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij helpen u graag.
KAART AANGEKOCHT MAAR KAN HET E-TICKET NIET DOWNLOADEN
Fijn dat het gelukt is om te registreren. Na aankoop van een kaart kan het even duren voordat je jouw E-ticket kunt downloaden. Na maximaal 60 minuten kan je jouw E-ticket tonen of downloaden waarmee je toegang hebt tot de desbetreffende wedstrijd. Vlak voor een wedstrijd is deze verwerkingstijd korter waardoor je gewoon op de wedstrijddag nog een kaart kunt bestellen en deze direct zichtbaar wordt.