Vandaag lanceert ADO Den Haag een volledig nieuwe website, uiteraard onder het welbekende adres www.adodenhaag.nl. In samenwerking met mediapartner TwoPine Media, die de site heeft ontworpen en gebouwd, is in de afgelopen maanden hard gewerkt om een eigentijds en modern webportal te realiseren.

Beide bedrijven trots Dick Vierling, ADO Den Haag: “We willen vooruit met onze club en daar hoort een goede website ook bij. Op de oude site was alle gewenste informatie aanwezig maar de informatie bleek steeds moeilijker te vinden. Gedurende de komende periode gaan we nog een aantal zaken toevoegen aan de nieuwe site, we blijven kritisch, maar we zijn enorm trots op het resultaat van ons nieuwe online platform.” Thijs Pitlo, TwoPine Media: “Voor TwoPine was de opdracht van ADO Den Haag al snel duidelijk; ontwikkel een portal waar voor iedereen de gewenste informatie snel een eenvoudig te vinden is en waarbij het laatste nieuws als eerste te vinden is. Ook de integratie van de diverse Social Media-widgets en volledig nieuwe webshop gaan bijdragen aan het succesvol inzetten van het nieuwe platform.” Belangrijk voor ADO Den Haag was dat de website eigentijdser zou worden, terwijl de site uiteraard wel het ADO Den Haag-gevoel uit moet blijven stralen. Uit onderzoek van de Eredivisie is naar voren gekomen dat de moderne websites een rustig beeld moeten hebben en met de nieuw ontworpen huisstijl van onze club, kwamen de twee zaken als vanzelf tezamen. Diverse nieuwe componenten zijn in de site doorgevoerd, die up-to-date informatie verzorgen. Denk aan TV-samenvattingen, online kaartverkoop maar ook wedstrijdinformatie en overige statistieken. Veel componenten worden automatisch ge-update waardoor bezoekers van de site altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Zeer trots is ADO Den Haag ook op de nieuwe webshop, waarbij alle producten uit het assortiment nog mooier worden gepresenteerd en waarbij de hedendaagse vereiste logistieke en betalingsmogelijkheden zijn geïntegreerd, wederom ten behoeve van het gebruikersgemak. Nieuwe website is eigentijds en voorziet in behoefte social media Tenslotte is ADO Den Haag zeer verheugd dat het met deze nieuwe website ook de wereld van social media is ingestapt. ADO Den Haag heeft per vandaag haar eigen officiële Twitter-account, Facebook-pagina, en Hyves-account. De diverse widgets biedt ADO Den Haag en de supporters nog meer de gelegenheid om interactief te communiceren. ADO Den Haag zet vanaf heden social media meer in voor marketing-activiteiten. Overigens gaat ADO Den Haag in het komende seizoen de nieuwe website ook nog inzetten voor andere nieuwe interactieve initiatieven. Welke? Houd de site in de gaten!